fredag, juni 20, 2008

Tre flygplan i vattentankskofferten

Egentligen hade jag inte tänkt att ta med några flygplan i husvagnen den här sommaren. Mest för att det inte skulle få plats några.

När så avresedagen närmade sig, insåg jag att flygplan är smala, platta och lätta. Så i utrymmet som egentligen tas upp helt och hållet av en jättestor vattentank, fick det faktiskt plats följande saker:

  • Ocelot
  • Wurst
  • Softik
  • Radio
Att de sedan ligger i ett plockepinn utöver det vanliga gör väl inte så mycket. Ovanpå alla sängkläder fick jag också plats med en Morback och en J35 Draken. De har jag tänkt hänga upp i förtältet när vi väl är på plats. Barna har förstått att det är inomhusmodeller, och de föreslog att jag skulle flyga med dem i förtältet. Kanske skulle man träna på att hovra, nu när det är semester?

Inga kommentarer: