måndag, december 03, 2007

Produktionsbortfall

Ibland kommer det andra saker emellan. Kvällens övningar började med att jag en gång för alla skulle göra mig av med den mycket irriterande sladden på golvet. Och så startade det stora dominospelet. För att över huvud taget komma åt lådan där jag har vägguttagen liggande var jag tvungen att färdigställa inbyggnaden av patch-skenan i garderoben. Det jobb som bara blivit liggande sedan jag var nyopererad. Då klarade jag ju inte av att arbete med armarna ovanför brösthöjd.

Och nu handlade det om att arbeta uppåt inne i garderoben.

Många timmar senare kunde jag dock njuta av att ha hela bredbandanläggningen på en snyggt utdragbar skiva. Och alla mina små burkar med div elmaterial är återigen åtkomliga. Så nästa gång jag är tillfälligt färdig med mina modeller, kan jag ge mig i kast med att smälla upp det där vägguttaget jag så väl behöver.

Inga kommentarer: